A monkey needs to dance, so do you

Nu har jag pluggat varje vacken sekund de två sista dagarna! Jag har vaknat, gått till skolan- där jag har pluggat på lunch rastern, sen när jag kommer hem bid 4 sätter jag mig och pluggar igen! Jag har nog aldrig pluggat så här mycket!!! Galet... Nu har jag iaf paus i 5 minuter till tills jag måste börja plugga igen, jag pluggar med Malicka över skype det går faktiskt jätte bra, för att det är bara att fråga om man har en fråga, sen är det könt att vara hemma och plugga. Nu är det 4 minuter kvar... Kul! jag ska bara skriva i typ 30 minuter till sen ska jag läsa läsa läsa!!


Bilde från sommarn!!
Låter jag lyssnar på (rubriken) heter Man must dance av johnossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0