Hoppa falskärm

Nu sitter jag här framför Mickas dator medan hon springer runt som en galning och försöker välja kläder, hela familjen Avendaño ska iväg för att pappa Avendaño ska hoppa fallskärm- SJUKT KOOLT!
Idag när jag kommer hem ska jag plugga och kanske titta lite på tv. Vissa personer kanske tycker det är tråkigt att bara sitta framför datorn eller tvn. Men precis som vissa personer gillar att springa, rida, simma, fika, så tycker jag om att titta på tv. Jag tycker ju om andra saker också men ibland känner jag att jag måste koppla av och då gör jag det framför tv eller datorn. Jag tycker inte att man ska klaga på vad andra gör på sin fritid!
Jag står för att jag är lite lat på helgerna.
Bild från Mickas dator- Fin!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Att människor inte kan hålla sina kommentarer (taskiga) till sig själv!!

2010-10-23 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0