Limon Helado

Nu var det typ en månad sen som jag skrev här i bloggen. Emma har faktiskt varit duktig och uppdaterat lite :)

Senaste veckan har jag varit i skolan, i naturhistoriska muséet och hemma hoss jossan. Sen har jag varit på några andra stället också. Igår var jag och Micka hos Jossan. Det blev bara en film kväll för att både jossan och micka skulle upp tidigt och in till stan så alla vi vaknade kl 7! Inte roligt!

Idag ska jag hem till Emma och äta jätte god julia gjord vanilj/citron glass! :) Det kallas limon helado och jag åt det nästan varje dag i canarie öarna :)



Den fina utsikten från poolen!
Det var ett par jätte roliga veckor och vi utforskade solade och... kräktes! Vi blev mag sjuka och stannade inne och bort från solen i en vecka tyvärr! Men de friska dagarna var jätte roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0