Kissemissar

Min söta katt sudden sov vid mina fötter hela natten. Jag kommer ihåg när han föddes och jag var hos min kompis lisas hem, så ringde min brosha och sa att maja hade fött en kattunge! Jag sprang från lisa hela vägen hem (vilket var typ 500 meter...) så tog jag hand om lilla maja i 5 timmar då hon födde 5 små kattungar!



Tyvär klarade en kattunge inte första natten och sudden (den svart-vita) var ynkig hela dagen därpå. Så jag och min mamma matade honom var 4de timme i 3 dagar, och så blev han lite större och lite större för varje dag som gick! Vi valde att behålla honom för att han var den gosiagste och den sötaste (och den dummaste...).








Söta små katten!
Idag ska jag plugga no och so! roligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0