The start, the Moon they have all been blown out

Nu ville jag bara säga att Emma, den andra "ägaren" av denna blogg, inte uppdaterar så mycket! Jag försöker verkligen att pusha henne men jag vet inte längre vad jag ska göra. FY SKÄMS EMMA!

Ville bara skälla på Emma lite. Annars så har jag idag gjort engelska provet, men vi ska få en extra halvtimme på onsdag (?) Kanske inte är så smart att Mr smith låter oss springa runt och prata om vad vi har svarat och sånt... Aja, blir bättre för oss. Imorn blir det teater med klassen!

på tal om ingenting:

Jul för 2 år sedan. Nu i jul åker lilla jag och min familj till Spanien! Mycket bättre än kalla svergie!

Låt (titel): Cosmic Love av Florence and the Machine

//Julia

Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

hehe söt bild :P

2010-10-25 @ 19:26:22
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0